Trivseldag och konfa

Det var jättemysigt hos farfar igår. Vi åt röding med potatis och hollandaiseså. Efteråt fick vi glass med varma jordgubbar. Supergott!
Sen tittade jag på Idol och därför hann jag inte blogga.
Men gud vad roligt det var att det börjde igen. Nya juryn verkar ju vara supebra också. Klart det inte blir riktigt samma sak med en ny jury. Men det behöver ju inte vara negativt.

Såg förresten ett litet inslag från förra årets final. Shit, jag börjde nästan gråta när de visar Marie när hon vinner. Det är så jäkla mäktigt. Man ser hur glad hon blir och så bara .. jaa. Töntvarning på mig.

Men nu ska jag ge mig iväg till trivseldagen och spela lite brännboll. Det finns en person i mitt lag som jag känner. En.
Jaja, hörs efteråt innan jag drar på konfa. Puss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hannah du är inte den enda som gråter till idol ;P

2008-09-04 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0