Tisdag, skola, sång, yoga :)

Ungefär sådär ser min tisdag ut: Skola, sång och yoga. Vilken perfekt dag som väntar mig.
Jag tycker faktiskt om att gå i skolan. Alltså, det kanske inte alltid är de roligaste letkionerna, Men jag tycker ändå om att vara i skolan. Jag menar man tillbringar v'ldigt mycket tid i skolan och då kan man lika gärna lära sig att tycka om det.
Tänk vad tråkigt det skulle vara om skolan inte fanns? Vad skulle vi då göra på dagarna ? Ligga och hemma och glo på teve? Ja, typ.
Nej, skolan är bra.

Jaa, nu ska jag snart sätta igång att sminka mig för att sen möta upp Alexandra för vår dagliga treminuterspromenad till skolan. Jag gillar att ha god tid på mig...

vad ska ni göra idag förresten?
Skola för er också antar jag?

Nej, nu måste jag dra och sminka mig lite grann. Och välja ut en kofta, Tror det blir min favorit med stor krage ;)
Vi hörs igen i eftermiddag då ajg återkommer med sången och vad jag tyckte om yogan.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Mjo, skola här med ;'s Men jag uppskattar inte den lika mkt som du gör ;)

Plus att jag har fått tandställning, så min dag ÄR sämmre än din ;'o Tro mig ... <´3

2008-09-02 @ 18:24:27
Postat av: hannah

jag gillar min dag ... :D<3

2008-09-02 @ 19:47:43
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0