Ingen dans...men mer tid över till annat =)

Belv ganska missnöjd med höjdhoppingen på idrotten. Hoppade bara 1.05m. Och knappt det. Inte alls nöjd. Men jaja, man ska inte klaga. Det kunde varit värre.
På slöjden gick det inte så framåt med väskan måste jag erkänna. Men jag Lisa och Jessica hade det jävligt roligt där i slutet.
Tycker ni också att jag påminner om en mus? Det verkar Jessica och Lisa tycka i alla fall. Snälla vänner man har ;)

Just nu sitter jag och pluggar franska. Tog en liten paus för att blogga och äta en banan. Har en massa glosor till på fredag. Fast det brukar gå ganska snabbt för mig att göra dem. Jag gillar verkligen språk och So. Mycket intressantare än No-ämnen. Fast måste plugga teknik med och det är ju inte direkt någon höjdare ...
Känner mig jättestressad. Har en massa att hinna med innan jag ska iväg och äta hos farfar.
Men jag och Alice bestämde oss för att strunta i dansen idag eftersom vi båda två har massor att göra. Vi går nästa vecka i stället. Ska planera lite bättre då.
Men det gör ju att jag känner mig lite mindre stressad.

Och ikväll börjar Idol! Som jag har längtat efter det. Jag älskar idol. Fast jag tycker inte precis som alla andra att auditions är det roligaste. Visst är det roligt att kolla på alla som gör vort sig och faktiskt alla som är duktiga, men det är allra bästa tycker jag är när det bara är de sista tio kvar. Då börjar det liksom på allvar.

Men nu ska jag nog återgå till franskan och teknikens värld
Tror jag kan blogga från farfar..
Så vi hörs sen Puss!


Här är jag när jag bloggar =)

Kommentarer
Postat av: Olivia

IDOL IDOL IDOL ! :D <3333 och håller med dej auditons är inte de roligaste :)

2008-09-03 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0