Småland =)

Nu är jag och Felicia framme hos mormor och morfar för länge sen. Här är det ganska ödsligt. Man kan knappt se till närmaste granne. Okej en liiten överdrift men ändå. Det är ganska skönt här i småland. Lungt och stillsamt. Lite för stillsamt ibland kanske. Men en helg är det väldigt mysigt.

I kväll har vi i alla fall ätit en mycket god middag made by morfar ;) Och till efterätt fick vi världens goaste kakor som mormor bakat. trevligt värre.
Nu ska vi snart koka te. Jag fick ett te som Felicia hade tagit med hem från jobbet. Blåbär och Lime, hon trodde det skulle passa mig. Det tror faktiskt jag med.
Men ska gå ner och prova det nu, med lite marabouchoklad som tillbehör ;)

Puss och kram. vi hörs sen igen ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0