Skogsutflykt, sång och ingen yoga...

Idag hade vi någon jävla utflykt i skogen med vår biologilärare. Vet inte riktigt vad man ska säga om min grupp och hur det gick för oss ... Vi nöjer oss med att gruppen var mindre bra och att det inte gick trålande direkt....;)
 
I morse var jag tvungen att gå upp klockan tio över sex för att hinna ut till Vegelholmsskogen till klockan kvart över åtta. Cykleturen ut dit var iskall och jag är väldigt glad att jag bestämde mig för halsduk,mössa och vantar i morse.
Och jag är också väldigt glad att min Ipod inte var urladdad. För då vet jag inte riktigt hur jag skulle klarat av en hel förmiddag ute i skogen. I den mest vrädelösa, inkompetenta gruppen man kan tänka sig.
Dessutom stinker jag rök efter vår trevliga grillstund där ute...

När vi som genom ett mirakel kom hem levande fick vi So:n till att plugga till provet på fredag. Jag och Jessica valde att sitta ute i korridoren tillsammans med Lisa, i närheten av Jacob och hans marshmallows ;)

Lite bilder från pluggningen

Jessica är koncentrerad...eller låtsas i alla fall :)


Jag är koncentrerad på riktigt ;)


Böcker, böcker och åter böcker ;p


En närbild ;)

Efter skolan fick jag skjuts av pappa till sången. Väldigt roligt idag, kände att det gick ovanligt bra =)
Hde gärnat velat gå på yoga idag. Hade varit skönt en sånhär stressig dag som det visade sig bli. Men, men, det blev inget av det. Hade kunnat gå själv, men det är roligare tillsammans med någon. Men är det ingen som vill gå nästa vecka heller så går jag själv ;)

Nu ska jag begrava mig i So-böcker en liten stund till innan det blir dags att sova.
Godnatt, puss!


Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTY FELICIA! :)<3

Om det var skogutflykt med Claes-Thore så kan det inte vara annat är skit kul! :D

2008-09-17 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0