Sjuk ...

Har varit dålig uppdatering av bloggen nu de senaste dagarna. Datorn hos mormor och mofar kan vara en av de segaste datorerna på denna jord. Och jag orkade till slut inte sitta och vänta i typ fyrtio minuter på att internet överhuvudtaget skulle komma upp...

När jag kom hem igår vid halv-fem tiden var jag jättetrött och mådde inte dirket toppnbra, Hade ont i magen och mådde illa. Vilket fortfarande håller i sig. Och det är anledningen till att jag st,itter här och skriver i stället för att vara i skolan.

Vetni?! Desperate Housewives börjar igen den 30 september! Och Gossip Girl börjar den 5 oktober.
Fast Cashmere Mafia (som är min tredje favorit) vet jag fortfarande inget om. Tänk om det redan har börjat och jag har missat det?
Hemska tanke.

Men nu ska jag nog åka med pappa och hyra en film eller något. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0