Sjuk sjuk...

Förkylning är verkligen sjuk jobbigt. Man kan inte göra någonting. Kan knapt äta utan att få värsta andnöden eler något...
Blä på förkylning.

Nu sitter jag här hemma och läser Gossip Girl. Jag har redan läst hela serien fem gånger men de är så sjukt bra att jag bara läser de om och om igen. Nu har jag precis börjat på min sjätte runda.
Pappa har lovat att köra mig till affären sen så då tänkte jag köpa en tidning eller något.

Jag mår i alla fal bättre än vad jag gjorde i morse och i går kväll. Om jag tar en alvedon innan jag går och lägger mig ikväll och en i morgon bitti ska jag nog kunna gå till skolan i morgon. Har inte alls jobbig dag i morgon.
Först svenska då vi bara ska skriv på våra deckare antar jag. Efter svenskan SO, franska, och sen lunch. Efter lunchen har jag håla i två timmar...Segt men inte så jobbigt.
Efter det bara bild sen kanske det blir en fika eller något med Felicia :)


Idol, Gossip Girl och Desperate Housewives...hm, det kanske inte är så dumt
med förkylning ändå....

Nu ska jag tvinga pappa att köra mig til affären... Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Susannas "Bebis" <´3

Förkylning är verkligen sjuk jobbigt. Man kan inte göra någonting. Kan knapt äta utan att få värsta andnöden eler något...



<-- Man kan blogga ? :)

2008-09-25 @ 22:03:20
Postat av: Olivia

IDOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ! :D <3

2008-09-26 @ 18:49:15
Postat av: Anonym

nej, inte ens det kan man göra ... jo, om man har tagit alvedon kan man xD

annars kan man bara ligga ner :p



booriiing...

2008-09-27 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0