Shopping med mamma =)

Hallå allihopa!
Hur är det med er idag?

Idag skulle jag egentligen träffat Felicia och gått ner till stan. Men hennes bror skulle spela en viktigt innebandymatch i Helsingborg så hon åkte med dem för att kolla. Hoppas det går bra för Jesper och övriga laget! =)

Felicia kommer i stället hit sen vid sex-tiden så ska vi ha en riktigt mysig kväll tillsammans. Kanske en film eller lite sims =)
Sims är fan beroendeframkallande har jag kommit på. Man, eller i alla fall jag, får såna "simsperioder" där jag spelar det hela tiden typ. Fast det är ju rätt kul faktiskt =)


Tillbaka till idag. Eftersom det inte blev något av shoppingrundan med Felicia cyklade jag och mamma ner till stan i stället. Hon var på shoppinghumör idag. Det resulterade i en topp, en kjol och ett par supermysiga inneskor för min del. Lägger in bilder på det lite senare idag.

Nu ska jag göra en kopp te och läsa lite innan Felicia kommer hem.
Puss, vi hörs sen!


Idag invigde jag min nya röda jacka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0