Onsdag =)

Jaha, så var det onsdag igen. Snart fredag ;)
Jag är på bra humör idag. Om än lite nervös för idrotten spom börjar om exakt en timme nu. Men jag tror det blir höjdhopp, vilket är kul trots att jag inte är så bra på det...
Efter idrotten har vi en timmes håla...Men det är skönt så kan man i alla fall ta den tid man behöver i omklädningsrummet. Annars får man ju stressa som aldrig förut och lyckas man någon enstaka gång komma i tid till lektionen efter är man garanterat svettigre än innan man gick in i duschen.

Efter hålan klockan 10.05 har jag slöjd. Ska bli riktigt kul att fortsätta sticka min väska. Den kommer nog bli superfin tror jag =)
Till och med matte i en timme och tjugo minuter känns okej. Jag gillar faktiskt matte. Hm, det känns konstigt att säga sådär. Jag har alltid hatat matte men sen vi fick den läraren vi har nu har det blivit ritkigt "kul".Det är inte tråkigt i alla fall.

Efter skolan måste jag plugga. Slipper i alla fall läxorna till i morgon för då har vi trivseldag. Vilket betyder att hela skolan måste pallra sig iväg till lingvallen och spela brännboll. Jaja, det var ganska okej förra året i alla fall. Men tillbaka till ämnet, den här trivseldagen gör ju att läxorna jag brukar ha till torsdag försvinner. I stället måste jag göra läxorna till fredag, Har inte tid till det i morgon. Eftersom pappa och jag är hemma själva utan mamma ska vi gå ut och äta efter konfan i morgon. Mys.
Och vid halv sex i kväll ska jag och Alice dansa. Ska bli skitkul att komma igång med det med.

Men nu ska jag snart dra till skolan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0