Onsdag =)

Onsdagar är alltid bra dagar. Tycker inte ni också det?
Det har de alltid varit och kommer nog alltid att vara det också.

idag är det en rätt chill dag i skolan. Idrott, håla, slöjd, matte. Jag älskar den hålan där efter idrotten. För en gångs skull så slipper man stressa sönder efter idrotten. Så jävla skönt.

Efter skolan idag hinner jag nog med en liten uppdatering av bloggen. Slutar vid två och halv tre ska jag och Felicia ner på stan för en fika på Espresso House. Jag har precis räknat ut hur jag kan ta en fika utan att ruinera mig, Te och scones. Blir bara 40kr.

Ikväll klockan 19.15 ska jag och Alexandra dra till Friskis & Svettis för att gå på danspass. Låter rätt roligt tycker jag men återkommer med min åsikt senare.
Nu ska jag packa idrottsväska.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Lycka till :) (Med dansen) <´3

2008-09-10 @ 21:40:31
Postat av: hannah

tack :D det gick bra :D<3

2008-09-10 @ 22:20:27
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0