Ny vecka

Shit, vad stressigt det blev i morse. Duktiga jag lyckades försova mig i och sen fick jag panik för jag inte trodde jag skulle hinna. Men som tur var gjorde jag det och slapp uskällning på matten. Puuh ;)

Skolan idag var rätt okej faktiskt. Började 8.15 som alltid. Det är bara att vänja sig. Och hör och häpna, idrotten gick rätt bra den med. Vi kastade, förlåt stötte kula. Och jag stötte, för det är ju en himla skillnad på att stöta och kasta, hela 4,78m =)
Det är bra för att vara mig.

Efter skolan idag har jag bara tagit det lungt. Precis när jag kommit innanför dörren ringde telefonen och Felicia undrade om hon kunde komma över. Självklart kunde hon det och vi lagade och åt korv med bröd. Mästerkock som man är ;)
Skönt att ha i alla fall en dag den här veckan som man kan koppla av på.
Annars är det full rulle hela denna veckan. I morgon bär det av på sångletion. Det ska bli så roligt! Som jag har saknat sången hela sommaren...
Efter sången, som troligtvis slutar vid fyra, får jag cykla som en galning ner till stan för att hinna med bussen som ska ta mig och Felicia till Valhall, Friskis & Svettis. Där ska vi prova på yoga. Det ska bli väldigt spännande att se hur det är. Har höga förväntningar ;)
På onsdag blir det först en massa plugg och sen börjar dansen. Ska bli jätterolig att börja dansa igen. Hoppas vi kör mycket rumba eller jive. Mina favortitdanser.
På torsdag är det dags för första konfan. Det verkar bli jättebra, så det ser jag också fram emot. Efter det sticker jag och pappa nog ut och äter. Mys.
Och på fredag åker jag och Felicia till Småland till min mormor och morfar. Men, ni blir inte av med mig för det. Bloggar därifrån ;)

Jag har kommit fram till att det är såhär jag trivs bäst. Med en massa inplanerat. Jag är inte menad att bara driva planlöst omkring.
Men om man ska orkar med både skola och fritid är det viktigt att sova ordentligt. Just därför säger jag nu godnatt!
Puss och kram på er! Vi hörs i morgon bitti antar jag.



Idag har jag och min älskade fru Susanna varit gifta i ett år ;p<3
Grattis på bröllopsdagen. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Hanna, jag STÖTTE 9,56 :) <´3

2008-09-01 @ 21:52:22
Postat av: Anonym

Grattis på vår bröllopsdag !:D <33



Älskar dej <3

2008-09-02 @ 15:21:21
Postat av: susanna

jag glömde skriva att det va från mej !! :D

2008-09-02 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0