Nu drar jag till Småland !

Hallå alla!
Hur har er dag varit så långt?
Min har varit väldigt bra. Teknin är i och för sig mindre roligt men det är alltid kul att lyssna på min lärare som bryter på danska. Låter så himla roligt. Och så är han alltid glad. Jag frågade om hjälp med någon ritning idag så förklarade han alltind för mig, med sitt ständiga leende, och när ajg äntligen fattade blev han skitglad och klappade mig på axeln. Ja, något kul ska man ju ha i skolan.
Och min bildlärare gillade mina färgglada kläder (jag har en svart klänning, gula tights, vit stickad kofta med polokrage, rosa knästrumpor och en massa färglada haslband). Han tyckte jag var jätterolig som stack ut lite.
Varför tycker jag genast rätt bra om honom?

Men nu ska jag dra. Vi hörs i kväll när jag och Felicia har kommit fram och installerat oss hos mormor och morfar.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0