Min stora kärlek ;)

Nu ska jag och Felicia snart krypa till kojs. Man sover alltid så jävla gott i de här sängarna. Vet inte varför men så är det i alla fall ;)

Teet var supegott för er som undrade. Maraboun också, kanske inte någon större överraskning men. Ja, Blåbär och Lime-te kan jag verkligen rekomendera ;)

Vi har precis suttit och myst i varsin fåtölj, druckit te och tittat på "Min stora kärlek" som gick på trean. Den handlar om en väldigt ytlig kille som bara tänker på tjejers utseende. Sen träffat han en annan snubbe i en hiss som ändrar hans sätt att tänka och alla tjejer som han normalt skulle klassa som "fula" blir jättevackra i han ögon. Och tvärtom.
Men sen fixar hans polare så att han blir som vanligt och jaa, så kan ni kanske räkna ut själva vad som händer och hur det slutar.
Ja, precis. Han inser att utseende inte är allt och att han är kär i tjejen som kanske inte var sådär snygg som han såg henne.
Jag älskar lyckliga slut :)

Men det var faktiskt en riktigt bra och roligt film. Fast den hade ju lite mer mening än alla andra tiotusen komedier. Vilket är bra.
Men nu ska vi sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0