Matteplugg och dunderförkyld ...

Okej, okej jag vet att jag lovade att blogga igår. Men jag hade faktiskt planerat att blogga, men sen var det en sak till matteprovet, som vi had ei dag, som jag inte fattade alls. Så jag fick sätta mig och plugga in det, vilket tog ungefär en och en halv timme. Och sen var jag tvungen att krypa i säng.

Igår var jag i alla fall och sjöng. Det gick skitbra. Jag sjöng "För kärlekens skull". Gud, vad jag älskar den låten kom jag på igår. Den är så himla mysig att sjunga. IIH. Jag blir alltid på så bra humör när jag har varit och sjungit.
Håller i sig även idag.


Såhär såg jag ut igår =)

Efter sången stack jag och Alexandra på yoga. Pinsamt nog träffade jag mig faster där.. haha.
Nej, det var väl trevligt.
Efter den 4 oktober ska de förresten ha yoga på Friskis & Svettis i stan på lördagmorgnar kl 09.30.
Perfekt start på lördagen ellerhur?
Så slipper man ta sig ända ut i skälderviken. Långt som fan att cykla och dyrt med buss.

Tisdagens outfit

Jeans från Zara
Linne från MQ
Stövlar som jag köpt på SkoRönne
Väska från H&M
Kofta från Gina Tricot
Skinnjacka från Mango (MNG)
Guldhalsband som jag ärvt
Armband från H&M


Jag tyckte att Alexandra hade en väldigt snygg outfit i tisdags.
Lite pojkflicksaktigt. Skitsnyggt!





Idag är jag jättejätte förkyld. Har typ haft feber hela dagen men det fattade ju inte jag i morse så jag gick iväg till skolan i morse ändå. Sådär sprang jag runt, sjuk, och spelade baseball. Gick rätt bra för mig idag faktiskt. Jag träffade faktiskt bollen och då blev jag så förvånad att jag glömde att springa. När mitt lag sen skrek "SPRIIING" då blev det fart på mig och jag sprang som fan. Fast enda problemet var att jag glömde bort att jag hade motståndare och att de hade baser och jaa, allt sånt krångligt som jag inte fattar...
Matteprovet kändes jättebra. Tror det gick bra för mig.

Nu sitter jag här och kollar på Idol och ska snart lägga mig och försöka sova bort förkylningen. Men det blir ingen skolan för mig i morgon.
Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0