Måndag =)

Förlåt för att det har varit lite dåligt med uppdatering av boggen de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp och helt enkelt inte hunnit med. Den här veckan kommer bli lite stressig med skolan känns det som, men jag ska försöka hinna med att uppdatera minst en gång per dag.

Idag i skolan hände det väl inte så mycket. En typisk trist måndag. Fast matten, som var första lektionen var rätt chill. Min mattelärare gifte sig i lördags så hon berättade en massa och var jättestolt över sin ring ;)

Här är lite bilder från skolan idag

Här är Jessica och Lisa.
Tur att man har de som livar upp skolan lite =)<3


Mitt minimala, överfulla skåp...

Idag efter skolan fick Jessica en superbra idé som gick ut på att vi skulle dra till Espresso House för en fika. Alexandra hakade också på. Så där satt vi och myste och pluggade på Espresso House. Men en latte i handen gick det mycket lättare att lära sig om romariket...

Vid fem var det dags för mig och Alexandra att ge oss iväg till Friskis & Svettis för att träna. Fett jobbigt men det kändes himla skönt efteråt. Funderar på yoga i morgon. Känner verkligen för det men jag har ingen att gå med. Kan i och för sig gå själv men det är inte riktigt lika roligt.

Jaja. nu måste jag sätta mig och plugga lite till ;)
Vi hörs, puss!


Såhär ser jag ut idag ;)


Kommentarer
Postat av: Susannas "Bebis" <´3

Haha, skyll på att du inte har haft tid du, ;')

2008-09-16 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0