Kvällarna är för korta!

Är det bara jag som tycker att kvällarna knappt hinner börja innan man måst gå och lägga sig?

Hela kvällarna går åt till att plugga, duscha och annat som måste göras. När allt det där är klart och man sätter sig ner för att läsa, lyssna på musik och bara chilla. Ja då är är det time to sleep.

Jag är en sån person som verkligen måste sova ordentligt. Alla behöver ju minst åtta timmar. Men för mig räcker inte åtta timmar. Helst nio ska det vara. Annars får jag alltid huvudvärk, kan inte koncentera mig osv, i skolan dagen efter.

Har ägnat hela denna kvällen åt matteläxa. Jag har bara en sak att säga om den. I fortsättningen ska jag ta hem den redan på måndagen och ta lite i taget. Så blir det kanske lite lättare.

Idag har jag i alla fal varit i skolan. Förvånande ellerhur? ;)
Skoldagen gick skitfort. Jag blev helt förvånad när det blev dags för näst sista lektionen. Kemi, kanske inte världens roligaste men sitter bredvid Tim. Det gör det hela rätt roligt.
Hände en rätt pinsam, men rolig, sak på svenskan sen. Jag sitter alltid och drar i mitt röda halsband ,med typ plastkulor på. Och idag när det var knäpptyst i klassrummet, alla satt och läste, så drar jag i halsbandet igen. Av gammal vana bara. Och då går självklart halsbandet sönder. Först trillar första plastkulan ner på golvet med ett litet "plupp". Den föjs sen av ungefär en miljon små röda plastkulor som regnar ner över golvet.
Ja, jösses vad jag och Jessica skrattade åt det.
Jag sörjer dock att det röda fina halsbandet avled.

Nej, nu måste jag verkligen hoppa i säng och försöka sova lite.
Puss!


Såhär ser jag ut halvsovande.
Snygg ellerhur ? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0