Konfa, middag hos grannarna och Idol

Nu har jag precis varit hos mina grannar och äiti middag. Gick hem för jag behöver plugga lite, men jag känner nu att jag hellre bloggar lite. Tekniken får vänta ett tag.

Konfan var det ja, Var ju som sagt på första konfaträffen idag. Det var riktigt trevligt faktiskt. Vi fikade lite, snackade, och sen avslutade vi i kyrkan. Alexandra fick i uppdrag att tända ljus och jag satt och störde henne hela tiden så hon brände sig. Inte sådär överdrivet moget kanske. Men kul.

Trivseldagen idag var väl inte heller sådär jätterolig. Jag känder bara en person i mitt lag och han var inte sådär överdrivet intresserad av att prata med mig. Så jag var lite mobbad. Ingen pratade med mig. Förutom lagledaren Elin (vår bibliotikarie på skolan). Inte förrän i sista matchen började en annan tjej prata lite med mig.
Jaa, så var det med den trivseldagen.

Men nu kommer snart Felicia hit och ska titta på Idol med mig. Vi hörs kanske sen.
Om inte så godnatt, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0