Fredag =)

Hade egentligen tänkt gå till skolan idag men mina föräldrar tyckte jag skulle vara hemma en dag till och "vila upp mig"
Hm...inte mig emot ;)

Kanske var bra ändå för när jag vaknade i morse kände jag mig rätt kass faktiskt. Men efter en Alvedon, lite vila och en dusch kände jag mig rätt bra igen. Så jag bestämde mig för att möta upp Felicia för en fika på Espresso House.
Sådär satt vi och myste över en chailatte och en frapino. Vi smidde planer för våra liv... haha nej men, faktiskt för mig prao. Ska snacka med syo på måndag om jag kan ändra den. Tror det går, Jag hoppas den. Fast min nuvarande prao på Valentin är inte så dum den heller, fast har en bättre i tankarna. Jaja, återkommer på måndag ;)


Hur har er dag varit? Min har varit rätt seg, nu vet så är det när man är förkyld. Men ja, fikan var trevlig i alla fall ;)
Nu tänkte jag krypa i säng med en Gossip Girl och en kopp te. Puss på er!
Vi hörs i morgon bitti ;)


Tänk vad en dusch och lite smink kan göra för humöret ;)


Supergod kycklingsallad som jag gjorde igår. Mormors recept. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0