Förlåt...

Förlåt att jag nästan inte bloggat alls i förra veckan. Hade det jättestressigt med skolan, men jag fixade allting. Kändes väldigt bra idag när jag svarade på sista frågan på teknikprovet och insåg att jag kunnat alla frågorna. No problemas.
Nu har jag bara matteprov på onsdag kvar. Jag ska klara det.
Förut hatade jag matte men när jag började sjuan och fick en jättebra lärare blev det helt okej. Sen dess har jag fattat matte helt okej, men det senaste kaptitlet har känts lite klurigt. Men det ska nog gå bra. ;)

Nu sitter jag här hemma och försöker lära mig "Give me your love" med Fame, eftersom jag förväntas kunna den i morgon på sånlektionen. Jag tycker faktiskt det går ganska bra för mig. Jag har lätt för att lära mig texter. Tur för mig. Fatta jobbigt det skulle vara och sjunga och ha svårt att lära sig texter!

Dagens outfit ser ut såhär:

Stickad kofta från Bik Bok
Röda strumpbyxor från MQ
Nitskärp från JC
Guldhalsband som jag ärvt
Silverhalsband som jag fått i present


Jag älskar att det är så mycket stickat nu, men det kan ju lätt bli lite tråkigt och lite för "snällt" med bara stickat.
Men det fixar man lätt genom att kombinera med ett nitskärp och skinnjacka. Så får du en cool kontrast mellan snäll flicka och den lite tuffare stilen med skinn och nitar.



Nu har jag klickat runt lite på nätet bland annat på http://www.hm.com/ och och jag har hittat en absolut favoritstil i vinter.
Lager på lager!

Alla kläderna här under hittar du på H&M!

     
Svart klänning. Kostar 198 kr.     


Du kombinerar klänningen med de orange strumpbyxorna här. 
Den blir dina för 79,50 kr.

 
Någon av de här koftorna blir supersnyggt till klänningen.
Den vita kostar 349 kr och den bruna kostar 198 kr.


Till sista toppar du med den här supersöta mössan.
Den får du betala 79,50 kr för.


Jag älskar den här lager på lager-stilen. Absolut min favorit i höst/vinter. Och som sagt för en lite tuffare känsla kombinera med skinn och nitar ;)
Nu måste jag nog krypa i säng. Godnatt på er!
Vi hörs i morgon, lovar!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0