Fika på Espresso House och träning på Friskis & Svettis =)

Blev ingen uppdateringen efter skolan eftersom jag, precis när jag kommit innanför dörren, kom på att jag glömt idrottskläderna i skolan. Mindre lyckat eftersom allt mitt smink låg i den och vi ska ta skolfoto i morgon.
Även fast jag inte är en sån som stressar upp mig som fan för det fotot så vill man kanske ändå ser okej ut ;)

När jag väl kom hem efter att ha sprungit tillbaka till skolan så kom Felicia cyklandes. Då var det dags för en fika på Espresso House.
MIn plan på att det bara skulle kosta 40kr gick helt åt skogen. Eller inte helt. Blev 50kr. Valde latte i stället för te. Mums ;)
Sen när vi tänkte cykla hem igen börjde det ösregna och då bör det tllläggas att ingen av oss hade någon jacka på sig.
Så vi sprang runt lite mellan affärerna tills det slutade regna. Jag hittade en superfin brun ögonskugga med lite orangeguldigt i på Kicks för bara 89kr. Så den köpte jag.
Den var jag värd. Tyckte jag.

Senare vid sju någonting stack jag och Alexandra ner till Friskis & Svettis för aerobic/dans. Det var första gången för oss men det var faktiskt riktigt kul. Var afrikanst tema nu så det var afrikansk dans. Det var verkligen skitkul.

Hoppade faktiskt över Idol idag för att hinna duscha och sånt. Men det är ändå bara auditions så det gjorde inte så mycket. Jag tycker, till skillnad från resten av Sverige verkar det som, att det är mycket bättre när det kommer till de tio bästa.
Visst det 'är bra nu med, men inte lika roligt som senare;)

Men nu ska jag ta och plugga lite svenska för provet på fredag.
Sen blir det sängen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hannah vad läste jag nu ! Hoppade över idol :O hur kan du ! ;)

2008-09-11 @ 17:26:13
Postat av: Susannas "Bebis" <´3

Jag har inte kunnit kommentera för min dator typ pajade :)<´3

2008-09-11 @ 21:02:47
Postat av: hannah

ibland går vissa saker före. typ duscha :D



aw, vad synd simon :D men det gör inget :D<3

2008-09-11 @ 21:07:13
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0