Dagens inköp =)

Felicia gick hem för en liten stund sen, efter en mysig kväll med Sims och min nya favorit, Marabou Amigo =)
Nu sitter jag och tittar på Sing Along där Martin Stenmarck är med. Jag gillar honom. Han är så jävla cool. Älskar hans röst, så himla mysig (:

Tänkte faktiskt snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp vid åtta-tiden och gå i kyrkan vid nio. Så är det när man konfirmerar sig ;)
Jag ska stå i dörren och dela ut program och hälsa folk välkomna innan...Hm, det är i alla fall bättre än Alexandras uppdrag att bära korset.
Så jag tänkte bara lägga ut bilder på dagens inköp och sen blir det sovtime för mig. Känns som en bra idé att hålla sig vaken i morgon i kyrkan ;)


Den här oversize-toppen kommer från MQ och kostade 199 kr.


Den här supersnygga stickade kjolen hittade jag också på MQ =)
Den blir supersnygg till röda tights, ellerhur ?


Åh, hittade dessa supermysiga tofflorna på Valentin, där jag för övrigt kanske ska praoa, ser de inte jättesköna ut ?
Jo precis, det är de också ;)


Nej, nu ska jag läsa lite Gossip Girl som vanligt och sen ska jag sova =)
Puss och godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0