Torsdag =)

Ingen konfa idag eftersom vi var på läger i helgen. Lite trist faktiskt, men nu har jag i alla fall tid att skriva klart min deckare, VIlket jag inte gör...

Idag har det varit en ganska lugn dag. Inte så mycket plugg att göra i kväll. Skönt med tanke på hur stressig den här veckan har varit. Hade so-prov, veckans sista prov, idag. Det kändes väldigt bra faktiskt. Får reda på resultatet i morgon tror jag. Hoppas det gick bra.
Kemiprovet i tisdags gick väl hm...mindre bra om man säger så. Jag får hoppas på G i alla fall.

Men nog om skolan nu.
Har inte hunnit med så mycket i veckan eftersom det varit så mycket med skolan, så jag har inte så himla mycket att berätta faktiskt. Men i morgon efter skolan ska jag ta tåget till Helsingborg och träffa Olivia. Sover hos henne sen också. Ska bli skitkul, har inte träffat henne på evigheter.

Här kommer lite bilder från veckan:

Jag i måndags...Antagligen skrattar jag åt något.


Söta Lisa =)<3


Jag, glad för att det är höst =)


fr h: Lisa, Jessica och jag =)
NI förgyller mina dagar =)<3

Nu ska jag skriva klart min deckare och sen blir det sömn, puss puss =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

ehy :D jessica is a good fotograf :D

2008-10-10 @ 17:35:20
URL: http://jessyes.blogg.se/
Postat av: hannah

självkart:D

2008-10-11 @ 18:51:17
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 01:28:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0