Tisdag =)

Tisdagar är väldigt bra dagar har jag kommit på. Ingen idrott i skolan, vilket gör det till en bra dag. Sen sjunger jag och då blir jag ännu gladare. Det enda som är lite minus är att jag alltid har matteläxa att göra tills onsdag. Fast det vägs upp av Desperate Housewives på kvällen ;)

Idag på sången sjöng jag en massa musikallåtar. T ex Fame, I'm gonna live forever, Summer nights, What a feeling och Hoplessly Devoted. Perfekt för mig som älskar musikaler.
Efter det kom Jessica och Lisa hit. Eftersom Lisa är sjukt duktig på att fota så lovade jag och Jessica henne att ställa upp som modeller ;)
Så vi var ute och fotade hela eftermiddagen.
Lägger nog in några av de här i bloggen i morgon. Om jag får för Lisa såklart ;)

Nej, nu ska jag fortsätta läsa om utbytesår och sen titta på Desperate Housewives. Puss!

Kommentarer
Postat av: Susannas "Bebis" <´3

HaHa, det bästa med tisdagar är HEROES !! :) (Som bara går i USA, men jag ser den endå ^_^)



2008-10-15 @ 15:09:22
Postat av: hannah

öh, heroes går väl ändå i sverige ? :p

2008-10-15 @ 18:36:38
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0