TE <3

Jag har blivit besatt, Te, te, te. Te är världen godaste dryck. Särskilt i dessa hösttider när det bara regnar och blåser och är mörkt.
Jordgubbste, vanljte, kanelte, och blåbär & youghurtte är det godaste som finns.
Så nu vet ni det.

En annan sak jag skulle vilja beräta för er är hur sjukt mycket jag längtar till Måns Zelmerlöw släpper sitt nya album som han håller på att spela in just i denna stund. Han musik behövs för att kunna leva. Nej, inte riktigt så dramatiskt men ändå. Jag vill ha nu!

Idag har varit en rätt bra dag. Förutom en sjukt tidig morgon. Har börjar vänja mig vid sovmorgon nu varenda morgon så att släpa sig iväg til praon kl åtta i morsen uppskattade inte riktigt min hjärna. Började så tidigt i morse därför att jag gick redan kl fyra för att hinna till konfan. Och där kom vi in på ett annat roligt ämne. Idag på konfan körde vi någon stolslek och då hamnar jag i krig med prästen om en stol. Jag förlorar fighten och försöker sätta mig på stolen bakom mig i stället. Men det är bara det att stolen är inte där. Och jag trillar rätt ner på golvet och landar på rygg...Typiskt mig.
Men det var väldigt kul.

Nu är det bestämt förresten. Jag åker till Stella på höslovet. Åker på måndag och både jag och Stella kommer tillbaka till Skåne på onsdag tror jag. Har inte träffat Stella på år känns det som. Längtar.
En annan person jag inte sett på länge är Nicolina. Men henne täffar jag på lördag. Ska bli suerpmysigt =)

Avslutar med att berätta hur mycket jag älskar Susanna och Olivia. Flickor, ni betyder allt <3


Mina babes, älskar er =)<3

Nu ska jag nog ta och krypa i säng och läsa lite i min Fridatdning.
Kyss på er!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar dej mest Hannah Bengtsson <33

2008-10-24 @ 16:12:55
Postat av: Susanna

2008-10-25 @ 14:51:39
Postat av: Susanna

Hoppsan, det blev inget när jag skrev , men jag älskar dej med Hannah ! <333

2008-10-25 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0