"Shopping" i Göteborg =)

Nu är jag hemma hos Stella i Göteborg. Äntligen.
Idag har vi drivit omkring på stan och Stella köpte mijontals fina saker medan jag köpte typ ... underkläder?
Hittade ingenting, eller i alla fall ingenting jag hade råd med.

Fast i morgon kommer det pengar in på kontot igen. Fast ska försöka att inte handla upp dem direkt, de ska ju helst räcka ett tag också. Men jag måste köpa något riktigt fint till mig själv i morgon. Annars blir jag så deprimerad. kan ju för fan inte åka ifrån Göteborg med ett gäng underkläder. Hallå?
Men jag vet bara inte vad jag ska köpa. Förslag välkomnas ;)

Skulle väldigt gärna vilja lägga in lite bilder från idag men Stellas mamma har tagit med sig sladden till Skåne så de får ni se på onsdag när jag kommer hem igen.

Nu ska jag och Stella poppa popcorn, för vi inbillar oss att det är nyttigare än godis, och titta på Shrek. Jag har aldrig sett Shrek och eftersom alla blir helt chokade och typ helt förbannade på mig när jag säger det så tänkte jag att det är väl bäst att jag ser den då.
Fast nu säger Stella att hon bara har den på vhs...Hm, det får väl bli en annan fim. Ska försöka övertala henne till att se en Audrey Hepburn film. De har värsta samlingen (y)



Nej nu blir det movetime. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0