Praovecka =)

Idag börjde jag som bekant min praovecka på Johanssons café. Det var väldigt bra där. Gjorde smörgåsar, skötte disken och bakade. Fett najs.
Idag var jag där från nio till fem. I morgon blir det tio til sex, onsdag nio till fem, torsdag ändrade jag till åtta till fyra för att jag ska hinna till konfan. På fredag ska jag vara där från tio till sex. Det enda problemet är ju då att det är meningen att jag ska vara hemma hos farfar klockan sex. Vi ska ha värsta släktfesten där ;)
Men jag får väl komma lite sent då...

Just nu sitter jag och läser The princess diaries. Det är helt sjukt så mycket det står i den som inte finns med i den svenska översättningen (En prinsessas dagbok). Mycket roligare, om än lite svårare att läsa den på engelska.

Nu är det i alla fall besätmt, well, i alla fall nästan. Jag ska åka till Stella i Göteborg på höstlovet. Åker förmodligen på antingen söndag eller måndag. Tror det blir måndag. Annars känner jag att det blir llite väl mycket i helgen för mitt lilla huvud ;)
Har ju både släktfest och ekebo med tjejerna att tänka på ;)

Men nu ska jag faktiskt ta och krypa ner under mitt nya duntäcke och läsa lite till.
Vi hörs i morgon bitti kanske, annars eftermiddag puss ;)


Älskade Stella Pella :D<3


Kommentarer
Postat av: stella

älskar hannapannaröd <3

2008-10-20 @ 22:35:07
Postat av: Olivia

Och vem har du lånat boken av ? ;) haha <3



Gud vad Stella är söööt !!! :D

2008-10-22 @ 16:43:44
Postat av: hannah

det var nog av ...OLIVIA :D

2008-10-23 @ 22:44:56
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0