Onsdag =)

 Seg dag i skolan. Fast rätt lung. Började med extremt jättetråkig idrott. Skulle testa några jävla pulsklockor. Jaha, kul.
Sen var det slöjd. Det är rätt kul faktiskt men lite drygt att ha i två timmar...
Efter det var det matte i en och en halv timme. Gjorde diagnosen på "Geometri" idag. Tror det gick bra. Hoppas det i alla fall ;)


Efter skolan hade jag bara extremt extremt tråkigt. Ingen svarade i sina mobiler eller så var de uptagna. Jag som ville ta en fika på stan. Så det slutade med att jag sattemig framför datorn och tråkade.Hungrig var jag också. Och där trodde jag att jag skulle sitta hela dagen. Men då kom Simon och räddade mig! Han hade också tråkigt och vi bestämde oss för att ta en fika ihop =)
Trevligt.
Fast jag fick inte gå till mitt älskade Espresso House för Simon tycker det är för dyrt. Blä.Lätt mysigaste stället i stan ju. Men men, Grafitti är inte fy skam det heller ;)

Men nu ska jag sätta mig och göra klart min engelskaläxa. Lägger nog inte lite bilder från igår lite senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Susannas "Bebis" <´3

HAHAHA, Det måste vi fan göra om (fika) men då kan vi (fika) på EspressoHouse :)

2008-10-16 @ 22:00:49
Postat av: hannah

TAACK SIMON :D<3

2008-10-19 @ 21:22:48
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0