Min helg =)

Hur har er helg varit, söta läsare ?
Min har varit väldigt rolig =)

Det började med att jag hade en väldigt chill fredag ;) Tekniken på fredagar är killarna tid nu och vi har på måndagar så vi har hen två timmar lång håla. I början tycker jag det var väldigt segt liksom vafan, två timmars håla och sen ska man släpa sig upp till skolan igen för att ha bild ?
Men det visade sig att den hålan faktiskt är rätt okej. Allt som gör att man slipper teknik köper jag ;)

På hålan i fredags stack vi, dvs jag, Jessica, Lisa och Maja hem till mig. Eftersom Maja fyllde år tänkte vi laga lucnh till henne. Jag menar man kan inte låta en av sina vänner tvingas äta kökets val på sin födelsedag...
Så jag gjorde mina berömda toasts... hm, Stella gillar de i alla fall. Fast det tror jag Jessica, Lisa och Maja också gjorde.
Sen hade Lisa bakat brownies till oss. Mysigt mysigt.

Här kommer lite bilder från Majas födelsedagslunch ;)

Jag och Lisa =)


Födelsedagsbarnet läser min deckare ;)


Lisa är som hon är ... =)<3


 I lördags var jag först på stan med Felicia. Köpte en ny foundation, True Match Minerals puderfoundation från L'Oreal. Var mycket mycket bra =) Väldigt nöjd med den.
På kvällen var jag bjude hem till Maja för lite mysfilmkväll med Lisa, Jessica, Denise, Sandra, Molly och Ellinor och så Maja då. Vi åt tacos och såg på Love in Manhattan och Shutter, en skräckfilm. Fan vad läskig den var. Jag satt och var skiträdd hela filmen och mot slutet stod jag inte ut längre och sprang och satte mig i Lisas knä...Vadå, om jag hatar skräckfilmer ;)
Det var i alla fall väldigt roligt. Jag, Molly och Ellinor hade i alla fall väldig roligt i vår soffa. Om vi inte dog av vätskebrist i badrummet så hade vi hungernöd i köket... Inte klokt så roligt man kan ha åt det ;)

Här kommer lite bilder från i lördags som jag fått att Lisa... ska se om jag kan pressa henne på några fler ;)

Love is in the air Jessica och Lisa ;)



Lisa försökte komma över sin rädsla för hundar ;)


Såhär läskig var filmen ...

Men nu ska jag gå och lägga mig snart tror jag =)
Min prao börjar i morgon klockan nio, så nu blir det ingen skola för mig på två veckor ! wohoo ! ;)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: maja

tacktacktack för min finfina fördelsedagshelg! hannah, du är bäst! <3

btw, din deckare var suverän, kolla bara så inne jag va i den att jag inte ens kommer ihåg att ngn fottade mig?! ;o hannah, love <3

2008-10-21 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0