Min fredag =) Och lördag ...

I går tog jag tåget till Helsingborg efter skolan, och träffadeOlivia. Jag ville gå till Wayne's och fika men Olivia ville som vanligt till McDonalds, hennes stora kärlek typ. Men vi gjorde en konmpromiss som gick ut på att först skulle vi fika på Wayne's och sen gå till McDonalds och ta en dricka bara.
Efter fikan ringde Susanna från sin teater och ville träffas. Så hon hängde med till McDonalds. Kanske inte det första stället man tänker på när man vill ha en mysig eftermiddag med vännerna, men med Susanna och Olivia är allt bra =)


Sötaste Olivia på Wayne's :) <3


Jag och min latte, som vanligt, på Wayne's =)

Efter McDonalds tog vi bussen hem till Olivia och satte oss på hennes rum. Väl där hittade vi en massa gamla Hitz For Kidz och Absolute Music- skivor från typ 2003. Så vi satte på dem, efter att ha kämpat i en halvtimme med att få stereon att fatta att vi ville lyssna på den...eller okej Olivia kämpade med det, och sen dansade vi rundor och sjöng som galningar. Jag tog alla henes kläder och provade dem, och Olivia försökte lära mig spanska från henne spanskabok....Det gick sådär ... Jag tror jag håller mig till franska.
Sen åt vi världens godaste middag och kollade på idol. Alice var lätt bäst =)


Jag i Olivias supersngga klänning från Gina Tricot =)


Olivia lär mig spanska =)



Såhär glad blir Olivia när Idol börjar =)


Jag tittar på Idol =)





Olivias outfit idag

Kjol från Gina Tricot tror jag det var
Linne från H&M
Tights från H&M


Min outfit idag

Klänning från Sisters
Kofta från KappAhl
Tigys från MQ
Benvärmare från Valentin
Kawazaki
Armband som jag stulit från Olivia =)

Vid halv tolv idag åkte jag och Olivia in till stan och träffade min mamma. Då gick vi till min faster som är optiker och hämtade mammas nya glasögon. Hon undersökte även mina ögon eftersom jag ska bya optiker till henne i stället.
Sen åkte jag och mamma hem och åt lunch på Espresso House. Mamma berättade att hon bara varit där en gång och jag blev helt chockad.
Sen har jag varit hos Felicia i tebutiken och hållit henne sällskap sista timmen. Sen stack vi hem och valde kläder för ikväll när vi ska till Ekebo. Det tog Felicia en evinnerlig tid att bestämma sig, men till slut blev det jeans, svart t-shirt, mitt röda skärp och mitt nya halsband som jag köpt på H&M idag. Om hon inte har ändrat sig igen.

Så här såg det ut när jag och Felicia valde kläder...


Och såhär blev reslutatet

Jeans som jag köpt Grekland
Vit topp från Gina Tricot
Pumps som är mammas
Silverhalsband som jag fått i present =)

Nu ska jag hem till Felicia och äta middag =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

du kommer dö av värme i dina jeans ((;

2008-10-12 @ 00:01:57
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0