Godmorgon !

Godmorgon allihop!
Vad ska ni hitta på idag?

Jag och Stella ska väl bege oss ut på stan igen. Idag ska jag hitta något riktigt snyggt till mig själv. Annars blir jag arg.
Tror jag vill ha en klänning eller något liknanden. Fast jag är inte säker.
jag vet att jag letar efter någonting men jag vet inte vad. Okej.

By the way, så drömde jag världens skummaste dröm i natt. Jag var typ med i Muminfamiljen och så kokade jag en massa pumpasoppa och slogs mot Morran. Och det sägs ju att man bearbetar det som hänt under dagen när man drömmer. Eller kanske inte.
Vaknade redan halv nio i morse också, så jag fick ligga och vänta på att hon skulle vakna i mer än en timme. Men jag snodde en av hennes böcker som jag velat läsa väldigt länge, Innan jag dör av Jenny Downham. Den verkar väldigt bra i alla fall.

Nej, nu tror jag snart att Stella har duschat klart. Nu blir det frukosttime.
Stor puss till er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0