...

Ja, nu har jag inte skrivit på evigheter. Tänker inte ens komma med någon ursäkt.

Sen sistar har det inte hänt överdrivet myket direkt. Jo, en hemsk friidrottsdag. MIn klass skulle delas upp på de andra klasserna för vi är för många klasser. Så hamnade jag i en klass som tyo består av 25 elitidrottare. Och så kommer jag där. Ensam.
Men jag fick byta grupp. Snällt av Håkan tyckte jag.

I helgen har jag varit på konfaläger. Det var faktiskt väldigt roligt =)
I stället för att berätta allt så tänkte jag lägg ut lite bilder. Fast det blev inte så jättemycket bilder faktiskt. Hade knappt tid att ta några. Hade fullt upp hela tiden och när det var ledig tid blev det mest bilder från mitt, Alexandras, Fridas, Emmas och Rebbecas rum. Men jaja. Vi hade kul där i alla fall.


Jag precis innan vi gick ut i skogen =)
Är det någon mer än jag som känner att jag är väldigt rosa?


Alexandra posar i skogen ;)


Jag, när vi kommit tillbaka från skogen.
Självklart börjde det ösregna när vi var ute i skogen och hade kommit typ halvägs.
Efter lite tjat fick vi gå hem igen. Men man han bli rejält kall på vägen hem. Fatta mina händer frös! :O


Ute i regnet blev min kamera lite blöt så de första bilderna jag tog sen blev lite
suddiga innan jag fattade varför.
Här är i alla fall Frida. Vet dock inte riktigt vad hon sysslar med =)


Alex gillar inte att bädda ;)


Söta Emma lånade min tröja =)



Johan hälsade på oss ;)


Morgon ...


Efter frukost var det meningen att vi skulle städa våra rum. Men väl tillbaka i rummet gjorde vi nog allting annat än att städa ;)









Var bara tvungen att lägga ut den här bilden på anna. Tycker hon ser lite smårolig ut =)<3



I morgon blir det först skola och kemiprov. Wish me luck ;)
Efteråt blir det sång. Typ höjdpunkten på veckan för mig.
Sen ska jag vara modell för Lisa. Hon kan verkigen fota den tjejen, Så sjukt snygga och coola bilder.
Kanske lägger ut några här om jag får sen.
Men nu ska jag sova, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0