Summer ;)

Hittills har sommaren varit kanonbra, faktiskt en av de bästa.

Den började med att mamma och jag åkte till Rhodos den 8 juni. Vi bodde på ett hotell där vi varit en gång med familjen och mamma varit själv en gång och en gång med mormor, så hon var polare med alla som jobbade i baren. Lite småkul. Det var i alla fal jättemysigt på Rhodos. Vi gjorde absolut ingenting...Jätteskönt.

Sen när vi kom hem tidigt, tidigt den 16 juni var det snart dags för Förslövskarnevalen. Jag och Susanna åkte dit och träffade Ulle och Pernilla, tittade på Måns Zelmerlöw och hade allmänt roligt. Brandsta City Släckers spelade också förresten. Jag tycker ju inte direkt att de kan mäta sig med Måns men de var faktiskt rätt roliga och bra.

Och igår var det invigning för tennisveckan i Båstad. Måns spelade och självklart var jag, Olivia, Ulle, Pernilla, Hanna, Linn och Marc på plats. Tyckte lite synd om Marc som blev tvingad att sitta med alla tjejerna och titta på Måns. Men han överlevde.



Måns sjunger på tennisstadion i Båstad.  Underbart bra :D


Efteråt åkte jag hem till Olivia för att sova där.
Fast först var vi tvungna att titta på hela Idol 2005 final dvd:n. Det var mycket trevligt. Jag menar, popcorn, coca-cola och Idol, kan det bli annat än lyckat ?



Och idag bar det av till Väla. Hittade en jättesnygg svart t-shirt på Bik Bok som det stod "Little Miss Bossy" på. Det fanns andra likadana t-shirtar fast i andra färger som det stod typ "Little Miss Trouble" eller "Little Miss Busy" på. Fast jag tyckte bossy passade bäst på mig...Fast jag köpte inte den eftersom jag skulle sparat mina pengar till ett par rosa jeans på H&M, men när jag skulle prova dem så tyckte jag de var för höga i midjan. Egentligen tycker jag hög midja är snyggt men den här var någonstans mellan hög och låg och jag tycker att den antingen ska vara hög eller låg.
Så då blev jag lite ledsen men det gick över sen när jag hittade ett par rosa knästrumpor på Gina Tricot för bara 29.50 kr. Och när jag sen hittade ett par rosa ballerinaskor på Skorett var lyckan gjord.
En toppendag med andra ord.


Knästrumpor som jag köpte idag på Gina Tricot.   Ballerinaskor från Skorett, också inhandlade idag :D

Hoppas ni har en lika bra sommar som jag, vi hörs snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0