Skor från Steve Madden =)

Jag satt och letade på nätet efter skor och hamnde på www.stevemadden.com. Och herregud, vad mycket snyggt där fanns. Sida upp och sida ner fyllda med sjukt snygga (och sjukt höga) klackar, underbart söta ballerina, coola sneakers, fantastiska ankelboots, stövlar, sandaler...you name it.

Hittde gummistövlar som jag blev helt kär i också.. Har aldrig riktigt förstått grejer med gummistövlar egentligen. Vet att många tycker det är coolt men jag har aldrig riktigt förstått det . Men nu, nu kommer ju saken i ett helt annat länge!
Spana bara in det här!


$49.95 Steve Madden


$49.95 Steve Madden

$49.95 Steve Madden

Kolla bara in det här liksom. Den som inte vill glida runt i ett par sådana här i det regniga höstsverige kan räcka upp en hand nu...
Nej precis....Inte en jävel.




Jag har vetat rätt länge ungefär hur jag vill ha mina höstskor men jag har inte hittat någon som stämmer överens med mina drömmar. Men om ni tänker såhär så kanske jag kan förklara ...

$109.95 Steve Madden

1. Du börjar med att ta bort klacken från den här skon. I dina tankar alltså....

$129.95 Steve Madden

2. Du plockar bort klacken från den här skon också. Sen förlänger du den något...Fortfarande i din tankar.
3. Du tar klacken från sko nummer 2 (den du nyss förlängde) och sätter den på sko nummer ett.
Där har du min drömsko!


Den här skon var kärlek vid första ögonkastet. Den är ju cool. Jag vill verkligen ha den. Kan dock bli något svår att gå i...Men det är ju en helt annan sak ;)

$149.95 Steve Madden


Nej, nu ska jag gå och packa klart för i morgon bär det av till Göteborg för att shoppa! Ska bo över på hotell också en natt så är hemma igen fredag kväll. Det ska bli så roligt! Förutom att jag måste gå upp klockan åtta i morgon bitti...Men men, vad gör man inte för lite shopping ? 
Kommer nog tyvär inte kunna blogga därifrån så vi hörs nog inte förrän fredag kväll. Ni får ha det så bra tills dess ! 

Puss och kram!




 




Kommentarer
Postat av: jessica

Okej, du har övertygat mig, gummistövlar ät helt enkelt najs! :D

2008-07-30 @ 21:53:01
URL: http://jessyes.blogg.se/
Postat av: stella

jag fattar precis .. xD

2008-07-30 @ 22:02:48
Postat av: hannah

gummistövlar är sjukt naaaajs :D

2008-07-30 @ 23:40:31
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0