Tråkdag...

Nu har jag suttit hela dagen och spelat The Sims. Har köpt Kök & Badrum och IKEA heminredning så nu är lyckan gjord. Gjorde en liten paus för att åka till mammas jobb och tjäna pengar. Och nu lite senare ännu en för att gå hem till grannarna och käka middag. Och där sa de till mig att Alexandra var där uppe på sitt rum, så jag gick ju upp och slet upp dörren som jag brukar göra men det var bara det att hon var inte ensam. Nej, hennes pojkvän var där med henne och de låg och hm...myste på hennes säng. Och ni kan ju kanske förstå vilken pinsam situation som uppstod....Inte fick jag lämna rummet heller för när jag föreslog det så blev jag beordrad att sitta ner av Alexandra. Happ, så där satt jag och kände mig dum. Det slutade med att jag rotade igenom hela hennes bokhylla och hittade ett gammalt foto från när vi var typ 6 och dansade på fritis. Trevligt värre.

Och i morgon åker jag till Laholm. Ska bo hos ulle från måndag till onsdag. Ska bli så mysigt. Fast det är ju bara problemet packningen då. Jag är sämst på att packa. Det slutar alltid med att jag tar med halva garderoben vilket betyder att ungefär en tiondel av min packning faktiskt används. Sen kommer man hem och då ska skiten packas upp igen! Men jag har kommit på en jättesmart grej. Man kommer hem och låter väskan stå i rummet sen blir den uppackad efter hand. Mamma blir galen men det är sånt man får ta. Vilket snille jag är!

Nej, nu ska jag gå och spela Sims igen. Packningen får jag ta itu med i morgon innan jag åker.
Kanske bloggar i morgon igen om jag lyckas sno ulles dator tillräckligt länge...

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0