Shoppingterapi

Idag är jag på väldigt dåligt humör. Blir så trött på att det enda som verkar vara acceptabelt att göra när det är sol ute är att ligga och steka i en solstol. Det är det enda jag har gjort de senaste dagarna. Är så sjukt trött på det. Klart det är skönt och så...men inte varje dag!

Så jag åkte ner till stan med min kära mamma för lite shoppingterapi. Köpte en rosa resväska. Jag behövde verkligen en ny väska. En egen. Tyckte denna var lite rolig.

Den blir perfekt när jag åker till Göteborg med mamma på shoppingresa på torsdag.

Hittade även ett par gråa knästrumpor på Åhlens på rea. De kunde jag inte motstå så de köpte jag. Och även en liten lila väska. Jag har bara gigantiskt stora väskor som blir lite jobbiga att bära runt på om man bara ska ha med sig pengar och mobil. Så det var ett bra köp.
En rengöringsgel till ansiktet och Nalle Puh-plåster blev det med. Får ju ha något att täcka över skoskaven med...Och Nalle Puh är ju söt ellerhur ?

Mina små impulssköp.

Fick precis veta att Stella ska sova här i kväll. Känner hur humöret sakta stiger.
Ska gå och baka något smarrig nu så man har något att bjuda mormor och morfar på när de kommer i morgon.

Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Jag måste bara fråga, du kallar dig själv för "Sinner" när du bloggar. Det finns ett "filmpack" som heter "Sinenrs" där det finns massa bra filmer, snarare är det väl en användare som gör "filmpacks. Men han kallar därför dom "Sinners". Har det nåt att göra med varför du kallar dig "Sinner" ?



Sköt om dig, Kram <´3

2008-07-28 @ 18:03:26
URL: http://roglebk.nu
Postat av: hannah

haha nej, min mamma hette sinner i efternamn innan hon gifte sig så nu jobbar jag för att få de att byta tillbaka till det efternamnet. :D

2008-07-28 @ 18:15:48
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0