Pappa betalar invaderar Båstad...

Idag bar det av till Båstad igen. Jag och Alexandra åkte dit med pappa som skulle kolla på tennis och vi tittade en stund också men det var så fruktansvärt tråkigt att vi bestämde oss för att vi trivdes bättre på stranden. Så vi gick dit och la ut våra handdukar och sånt och helt plötsligt dyker en man upp som sätter sig på huk bredvid Alexandra och frågar om han får lov att störa ett ögonblick. Och det fick han. Så pratade de lite, jag hörde inte riktigt vad de sa men jag hörde att han bad att få se henne utan solglasögon. Så tänkte jag typ "vafan är det här för skum grej?" Sen skriver han något på en lapp till henne och går och hon vänder sig om med ett hemlighetsfullt leende på läpparna. Det visade sig att mannen kom från Mikas i stockholm....Och jag och Alexandra fick glädjefnatt och sprang ut i vattnet trots att det var iskallt.

Alexandra har ju alltid velat bli modell och jag kan inte tänka mig någon som passar bättre som det än hon. Även om hon inte flyger raka vägen till Paris i morgon direkt så är det ju en bit på vägen!

I Båstad kryllar det för övrig av rika Stockholmskillar i snygga skjortor och flashiga solglasögon, så kallade "pappa betalar". Vi satt och studerade dem hela dagen och skrattade åt dem. Tills vi kom på att de flesta faktiskt ser rätt bra ut...Då slutade vi skratta och gick och köpte glass i stället.

Nu sitter jag här och lyssnar på Footloose och Fame-låtar.... Musikaltönt som man är.
Jag älskar verkligen musikal. Skulle vilja jobba med det i framtiden. Vilken underbar kombination av tre saker jag älskar det är ... teater, sång och dans!

Nu har jag ett litet problem jag skulle vilja ha lite hjälp med. Jag har letat i år känns det som efter ett par jeans i någon cool färg men inte hittat några som känns bra. Så nu undrar jag om någon vet någon butik eller hemsida där man kan köpa jeans i olika färger typ, knallrosa, orange, limegröna etc...
Kommentera snälla om ni vet! (a)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha tack så mycket, det värmde att du tycker jag passar som det :D fint skrivet :D

2008-07-10 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0