Min nya frisyr ! =)

Igår var jag hos frisören och klippte av mitt långa mörka hår och slingade det blondt. Har funderat på att göra det hur länge som helst nu. Och när jag äntligen hade bestämt mig för att göra det så var min frisör bortrest i två veckor och jag vågar inte gå till någon annan. Hon känner ju mig och så blir det alltid bra när hon gör det. Vilket är tur så ofta som jag ändar hårfärg och frisyr. Så tråkigt att alltid ha samma ju ;)




Före                                     Efter

Ja, här ovan är resultatet Tyckte ni det blev bra?

I dag åkte jag och Stella in till Helsingborg och träffade Olivia och Susanna. Blev en himla massa snack idag. Fullt förståeligt när fyra tjejer träffas....
Känner att vi måste träffas på torsdag för sen åker de till Olivias sommarstället och vi träffas inte på evigheter. Alla bara åker iväg. Nicolina åkte till Tyskland igår och henne kan man inte ens smsa. Och snart åker älsklingsflickorna iväg. Tack för Stella som stannar här med mig! Tur att någon är hemma.

Jag önskar jag bodde i Göteborg. Eller i alla fall någonstans som inte är Ängelholm. För jag menar, visst här är mysigt men det är så litet. En dag ska jag flytta till New York. Eller Paris. Eller London.

Jaja, nu ska jag sova. Puss på er alla ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0