Myskväll med Stella

 Nu har Stella och jag en nyttig myskväll. Hon kollar på film och jag sitter här och bloggar. Socialt och fint. Men man behöver faktikst inte alltid prata, ibland räcker det med att bara vara tillsammans. Nyttiga är vi också. Äter gurk- och morotsstavar med dipp. Det är faktiskt ritkigt gott. Fast jag menar den här nyttigheten får ju inte gå överstyr så vi dricker cider till ;)

Ja i alla fall, Stella kom vid fem och då stack vi nästan direkt ner till favortitstället Espresso House. Drack en god frapino som Nicolina lärt mig att tycka om. Ingen äppeljuice den här gången ... Ett framsteg.
Sen åkte vi hem och gick till coop och handlade grönsaker och dipp.


Och här är resultatet av min och Stellas "nyttighetsflipp"

Jag känner mig ovanligt trött idag. Vet inte varför, kanske beror på att det kommer bli en tröttsam dag i morgon. Att umgås med både Olivia, Susanna och Stella samtidigt är inte det lättaste...:p
Haha, nej det ska bli jättemysigt.

Och på onsdag ska jag träffa Vera som jag inte träffat på evigheter. Ska bli jätteroligt. Känns som att vi träffas alldeles för sällan. Då kan hon få tillbaka sina mobilhörlurar som har legat i vår bil sen i påskas då vi var och åkte skidor tillsammans.

Nej, men nu blir det nanna kudden för mig. ZzZ.
Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0