Mysig lunchning och inte lika mysig städning...

Vaknade av att klockan ringde klockan 08.58 (så att jag ska ha tid på mig att vakna innan kl 9.00 då jag måste gå upp) och hoppade in i duschen. När jag hoppade ur den var klockan 10.11...ooups. PANIK. Jag skulle träffa Alexandra och åka till stan för att äta lunch med henne klockan elva och eftersom jag är en sån person som tar extremt lång tid på mig att fixa hår och smink och annat nödvändigt var detta ett stort problem. Men det fixade sig, om än med nödlösningen sjal om det skatbo som ska kallas mitt hår, och jag hann i tid.

Det blev en väldigt mysig lunch på Espresso House. Älskar deras äppeljuice!
Fast, shit så dyrt där är! Jag har slösat bort alla mina pengar på äppeljuice...
Jag behöver ett jobb.


Men nu ska jag gå och hjälpa pappa att städa. Med Måns Zelmerlöws skiva på högsta volym funkar det. Kanske till och med får pengar för det ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0