Mördarskor!

Idag invigde jag mina nya skor jag köpte på Väla i måndags. Och, herregud vad ont jag fick i fötterna! De klämde inte över tårna men ändå fick jag ont i dem. Det var som att jag hade en tuuuung sten på tårna medan jag gick. Aj.
Sen åkte hälen på skon ner hela tiden så att jag trampade på den och skon åkte av min fot. Men snygga är de och så länge man inte ska använda de mer än en timme funkar de alldeles utmärkt.







Här är halsbandet jag fick av Susanna och Olivia. Jag älskar det verkligen. Susanna har en där det står "Respekt" och Olivia ett där det står "Värdefull". jag tycker de är skitcoola eftersom dem betyder något mer för de som använder dem än ett halsband vanligtvis gör. Det jag skulle komma till var i alla fall att jag tycker det känns väldigt hett med smycken som betyder något eller har ett budskap på ett eller annat sätt.

www.cocoo.se finns det en massa supersnygga smycken med ett budskap. Kolla in det!

Nu ska jag snart nanna kudden igen. Måste ju ha energi i morgon då det bär av till Båstad igen, ska till och med titta lite på tennis den här gången.
Ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0