Klädtips !

Nu har jag suttit i någon timme och kollat runt lite på nätet. Fastnade på www.laredoute.se och hittade en massa snygga grejer där. Tyckte det var ganska rimliga priser med faktiskt.


529 kr La Redoute
Den här klänningen tycker jag jättemycket om. En sak som slår mig är hur mycket lite färg kan göra för ett plagg. Till exempel här, om inte nederdelen av klänningen hade haft lite färg hade den varit avsevärt mycket tråkigare.


399 kr La Redoute
Den här tröjan ser ju bara mysig ut. Den vill jag ha och sitta och kura ihop mig i under trista och kalla höst och-vinterdagar.


199 kr La Redoute
Håll med om att den här klänningen är helt underbar. Känns kanske väldigt somrig men det är ju trots allt fortfarande sommar och i höst funkar den ju ihop med tights. Fram med färgerna!


649 kr La Redoute
Älskar den här. Skitnsygg ihop med ett par tights i någon cool färg.Eller varför inte jeans när det blir lite kallare i vinter.


1249 kr La Redoute
Den här ska lätt bäras av mig i höst/vinter. Funkar ju på vintern med ... det är ju i princip höst på vintern här i Sverige.


249 kr La Redoute
Menar då jackan. Den ser ju så mysig ut och så är den skitsnygg. Tänk dig att vakna upp på morgonen med rufsigt hår och världens sämsta morgonhumör och så sätter du på dig den här och vips, morgonpigg som aldrig förr! ;)


Tog också en titt inne på www.cocoo.se. Hittde det här underbara halsbandet där. Massa, massa färger. Man blir ju glad bara av att titta på det. Kan piffa upp vilken trist outfit som helst. Kostar 245 kr.





Kommentarer
Postat av: ulrica

snygga kläder! gillar den rosa/vita klänningen :)

2008-07-29 @ 23:45:15
URL: http://ullaabella.blogg.se/
Postat av: hannah

ah jag älskar den också :D

2008-07-29 @ 23:47:15
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0