Jag sörjer min missade Amandakonsert...

Idag var det också fruktansvärt varmt. Så nu vet ni det, om det nu hade undgått någon.
Orkade inte ligga vid poolen ännu en dag så jag tvingade ner mamma till stan med mig. Tidigare har jag tittat på ett par utsvängda lite vida shorts med hög midja på MQ från Zoul. Och idag var de på rea. Klart jag köpte dem. Eller mamma köpte faktiskt de till mig (a) (Ni kan se de på "dagens outfit" här nedanför)
Köpte också en stor vit skjorta på Break som är snygg att ha bara till jeans eller något. Eller tights i någon rolig färg.

När jag kom hem igen slängde jag mig i poolen för att svalka av mig. Och där stannade jag i en timme. Sen var det tänkt att jag skulle åkt på Amandas konsert i Helsingborg men det blev inte så. För jag hittade ingen som kunde åka dit med mig och jag kunde ju i och för sig varit med Nicolina och hennes kompisar. Men jag ville inte tränga mig på. Så jag stannade hemma i stället.

Men jag måste säga att jag ångrade mig väldigt mycket när Nicolina började mms:a en massa bilder och videoklipp från konserten. Men men, det var mitt eget val att stanna hemma. Jag får väl se henne en annan gång.
Hade varit skithäftigt att se henne live. Hon är ju så cool.

Men nu tänkte jag faktisk sova. Känner mig rätt trött. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0