Helsingborg idag

Vaknade för en stund sen och åkte då iväg och köpte frukost till mig och mamma. Sen satt vi och åt en jättemysig frukost. Och nu har jag precis sminkat mg och fixat till håret lite grann för att åka till Helsingborg och träffa Olivia. Tur för mig att mamma skulle in en sväng till jobbet så jag kunde åka med henne och slapp ta bussen. Det är ju skitdyrkt att åka fram och tillbaka med den flera gånger i veckan...

Så idag blir det en sväng i Helsingborg. Ser fram emot att träffa Olivia igen. Har inte träffats på jättelänge...Hon och Susanna har ju varit på Olivias sommarställe och där kunde man knappt smsa för det var så dålig mottagning. Att ringa var ju bara att glömma...Men Simon har redan lagt beslag på Susanna idag så henne får jag inte träffa. Känns som att det börjar bli dags för en tjejkväll snart ... =)

Kan nog inte stanna hur länge som helst i Helsingborg. Måste hemma och, suck, städa. Både till mig själv och kaninen. Något annat jag måste göra som är lite roligare är att packa till Göteborg! I morgon klockan 10.13 går tåget. Jag ska handla en helt ny höstgarderob. Hösten är räddad ! ;)



Blev väldigt nöjd med min sminkning idag. Lägger ut en bild på den här.

Duoögonskugga (gul och rosa) från Dior.
Har lagt rosa på halva ögat och gul på halva.
Tyckte det blev rätt snyggt.

Ha det bra idag !
Puss.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0