Glasögonens comeback =)

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag och Stella kände att vi inte orkade ligga vid poolen hela dagen så vi åkte ner på stan en sväng. Vi spenderade ungefär 45 minuter inne på Kicks där vi kollade på smink, hårgrejer och nagellack. Slutade med att jag köpte ett knallorange nagellack från Depend.

Har använt mina glasögon idag. Brukar ju använda linser så har inte använt dem på ungefär ett år...'
Har faktiskt aldrig använt de ute förut. För innan jag skaffade linser så använde jag bara glasögonen när jag skulle se på långt håll. Men nu när jag vant mig vid att alltid ha linserna så tycker jag att jag ser jättedåligt utan linser eller glasögon. Så det fick alltså bli en comeback för glasögonen idag.
Vill ha ett par nya. Ett par coola i en stark färg. fast jag lär få vänta ett tag eftersom jag köpte nya i höstas.


Här är jag i mina glasögon. Vad tycks ?

Nu ska vi gå ut och lägga oss och slappa vid poolen. Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du passade bra i glasögon hanna :) enkla och snygga :)

2008-07-29 @ 19:15:46
Postat av: hannah

taack så mycket linn :D

2008-07-29 @ 20:04:57
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0