Gårdagens outfit och själva gårdagen ....

Ännu en gång händer det att jag bloggar dagen efter...Ja, jag ska bättra mig.

Här är gårdagen outfit.

Klänning från JC
Skor från Reebok
Väska från Vero Moda
Rött halsband från Åhlens
Grönt halsband från Snö
Silverhalsband jag fått i present
Guldhalsband jag ärvt
Rosa armband från H&M


I går var det ju som bekant fruktansvärt varmt. I alla fall här i Skåne. Felicia kom över direkt när jag vaknat och gjorde mig sällskap vid frukosten. Sen satt vi faktiskt inne ett tag vid datorn. Tycker det är så fjantigt. Varför skulle man inte kunna göra det bara för att det är fint väder liksom ?
När vi blev hungriga vid tolvtiden övertalade Felicia mig att vi skulle hinna till Mc Donalds och hem igen innan klockan ett då Måns Zelmerlöw skulle sommarprata.
Och vi hann precis ! Måste erkänna att jag hade lite panik där i slutet. Hm, hade kanske kommit hem mer i tid om jag inte tvekat så mycket innan vi åkte....
Sommarpratet var i alla fall vädigt bra. Oväntat bra. Han är verkligen duktig på att prata. Prata så att man blir intresserad alltså. Trodde inte det skulle vara så pass bra faktiskt. Skrattade en del åt lite roliga och gulliga berättelse från när han var liten. Grät åt en del. Fast det försökte jag dölja. Men när han kom till tsunamiberättelser från Thailand kunde jag inte hålla mig längre och jag satt och storbölade.
Sjukt bra i alla fall.

Sen tillbringade jag och Felicia resten av dagen omkringflytandes på vars en luftmadrass i poolen. En och annan instruktionsfilm om hur man faktiskt kommer upp på en luftmadrass spelades också in.
På kvällen drog vi iväg till Havsbadskjollan och åt pizza. Fast jag gillade bara botten på min. Undrar vad den som dukade av tänkte när all skinka och ost var bortskrapad och bara botten uppäten...?

Än en gång, är det någon som vet vart man kan köpa jeans i starka färger. Någon butik eller hemsida? Snälla, let me knooow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0