Gårdagen ...

Hann inte blogga igår så jag får skriva om gårdagen idag i stället.

Jag, Olivia och Susanna åkte in till Båstad och bara vandrade omkring ett tag. Sen träffade vi Marc och skulle leta efter ett ställe att äta lunch på... Så gick vi jättelänge och letade efter ett café eller något. Till slut hittade vi ett liiiitet liiitet minimalt café, fast där fanns inget vi var sugna på. Så till slut fick vi sätta oss på torget och äta korv och pommes. Det var faktiskt riktigt gott...

Fast när vi satt där började det såklart att regna och stackars Marc blev jätteblöt för parasollet vi satt under räckte inte till honom. Så då var jag snäll och lånade honom min regnjacka. Är jag inte godhjärtad ?

Sen bestämde jag, Olivia och Susanna oss för att vara ännu mer godhjärtade och följa med Marc hem till deras stuga de hyrt i Båstad för att han skulle kunna byta till en torr tröja. Och det var tur för när vi kom dit insåg vi att det skulle vara fotboll där med ett kändislag och ett lag med typ fotbollsspelare. Och Olivia och Susannas idrottslärare spelade i laget med fotbollsspelare. Och vem tror ni spelade i kändislaget om inte Daniel Da Silva?
Då fick vi glädjefnatt och gick bort till VIP tältet. Där fick vi en kram och fick prata lite med honom. IIH! Han var jättegullig och trevlig. Träffade Annika Sjö också och fick en kram av henne med. Hon var lika trevlig hon.

Ja, sen begav vi oss hemåt och Simon kom på besök. Vi tog en promenad upp till coop och skulle köpa chips och dipp. Men där hade de ingen gräddfil...*suck*...Så vi fick gå vidare till Netto och köpa gräddfil. Det hade de där men då hade vi såklart glömt att köpa favortidippmixen på coop så vi fick nöja oss med tacosmak för det var den enda goda de hade på Netto.
Trevligt värre.



Ni får ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0