Ego girl

Idag har jag varit riktigt ego. Eller nej inte helt. Hjälpte faktiskt mamma att städa på jobbet fast jag fick pengar för det så vet inte om det räknas som hjälpsamt direkt...
I alla fall, jag började med att åka och köpa nytt shampo eftersom det var slut och festade till det med en inpackning också. Svindyra grejer faktiskt...Sen åkte jag hem och gjorde pedikyr och målade mina tånaglar ljust rosa.
Sen fortsatte jag med manikyr och naglarna där blev chockrosa. Var faktiskt ute och sprang i morse med så nu känns det väldigt bra. Känner mig snygg och fräsch. Humöret och Hannah på topp!

Vill avsluta med att berätta att jag verkligen gillar kombon tajta jeans, kofta, mössa, converse eller liknande och pilotbrillor på killar. Enligt min mening borde fler killar använda kofta! Supersnyggt ju! Så alla killar ut och köp en kofta gärna i mörkblått, svart eller grått. Och alla tjejer ut och köp en till pojkvännen/brorsan/killkompisen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0