Chocolate Ship Cookies =)

Nu har Stella kommit hit och mitt humör är på topp igen. Lustig att en enda människa kan få dagen att gå från totalt värdelös till skitkul.

Jag sa ju tidigare att jag skulle baka...vilket inte blev av. I stället satt jag kvar vid datorn, lyssnade på musik och läste lite. Sen åkte jag faktiskt iväg med mamma och handlade middag. Hamburgare med sallad och sånt gott blev det. Ingen av oss var särskilt hungrig i värmen.

När Stella kom satte jag faktiskt, med hennes hjälp, igång att baka chocolate ship cookies. Och nu två och en halv timme senare kan jag meddela att, trots att vi tog avsevärt mycket mer vaniljsocker än recpetet sa, inte visste vilken värme ungnen skulle vara på (vi chansade på 175 grader) och åt hälften av degen innan de hunnit bli formade till kakor, så blev de ganska lyckade.

Här kommer lite bilder från bakningen ;)
















Jag älskar stella =)<3

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du måste ringa mig imorgon, om hur det blir med Småland?! :)<3

2008-07-28 @ 23:06:35
URL: http://feliiciias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0