Väla med pappsen och kvällsfika med Felicia =)

Dagen började med att jag vaknade av mitt mobilalarm kl. 10.00. Stängde av den fort som bara fasen och tänkte sen att jag "vilar ögonen" en stund. Somnade självklart om. Mamma kom in för att väcka mig klockan tjugo över elva innan hon åkte till jobbet. Då släpade jag mig faktiskt upp ur sängen och åt lite flingor till frukost.

Sen satt jag och läste ett tag till. "Bryta om" blir bättre och bättre. =)
När pappa kom hem från Hamnkrogen, där hanätit lunch, drog vi till Väla för att köpa idrottskläder. Hittade tre linnen och en hoodtröja som faktiskt var ganska snygga. Och så har jag ju mina älskade "Hello Kitty" -joggingbyxor. Inte just för att det är Hello Kitty. Mest för att jag älskar hur de sitter och materialet. Inte för att det är helt fel med Hello Kitty heller ;)

När vi kom hem gjorde jag middag. Blev ett recept jag hittat på själv (asså jag och min fantasi hahaha). Typ nachograttäng...
Sen vid halv åtta stack jag och Felicia ner i stan för att ta en kvällsfika på Espresso House.
Supermysigt. Fast en sak som inte var så supermysigt var att mitt te blev helt förstört. Det var en jättekontig helt idiotisk grej man skulle ha tebladen i. Så när man satte ner den i vattnet så spreds alla tebitarna runt i allt vattnet. Och jag sväääär på att jag hade stängt den ordentligt! Åh, vad irriterad jag blev! Haha.

Men nu ska jag nog försöka sova lite. Puss och kram på er !


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, det var super mysigt! <3

2008-08-13 @ 08:41:26
Postat av: Simon Kronberg

Question ; Sen vid halv åtta stack jag och Felicia ner i stan för att ta en kvällsfika på Espresso House. <--- halv åtta är inte kväll ;) Eller det kanske det är ? ;) <´3

2008-08-13 @ 11:17:00
URL: http://roglebk.nu
Postat av: hannah

jaa det är kväll :D

2008-08-13 @ 12:33:20
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0