Trött...

Hann inte blogga idag dirket efter skolan för när jag kom ut från bildsalen klockan tio i två stod Felicia där och då belv det fart på mig. Vi skulle med bussen tio över tre nämligen. Bussen till Väla.
Shit, så snabbt har det aldrig gått för mig att komma hem.
Jag borde se till att ha en buss att passa varje dag ;)

Det blev en mycket trevlig eftermiddag på Väla i alla fall. Köpte dock inget. Måste ju spara lite pengar också. Hm, undrar hur länge det där kommer hålla ? Jag satsar på typ ... måndag?
Nej men, från och med nu ska jag slösa mindre på mina pengar. Jag svär.

Men nu måste jag faktiskt krypa till kojs. Är sjukt trött.
Puss och kram, hörs i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0